bra citat

Tänk om kärlek var som en volleyboll match, man ropar "min" och alla andra backar undan.
En bra kille kan inte lösa alla dina problem, men han kan lova dig att du inte kommer vara ensam när du väl möter dom..
Dö inte för dem du hatar, lev för dem du älskar!
Don´t cry because it´s over, smile because it´s hapend
förlåt för att jag inte hjälpte dig upp när du ramla, men mamma har alltid sagt till mig att jag inte får ta upp smuts från marken.
Detta är några citat som jag tycker är bra, hoppas ni tycker dom är lika bra som jag tycker(: om det är något speciellt som ni vill läsa om eller om ni har några frågor så är det bara att skriva en kommentar (: puss på er alla söta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0