fet kväll!

Hej!
Va svin kul igår! Vi va på fest i forserum, (jävligt öde är det där men w/e). Kom jävligt mycket folk, alltid kul att lära känna nytt folk ju :D Sov där hos Marco med o idag åt vi pizzaaa me han innan vi drog hem :D Svingott! Hängde med Maddee hem när vi kom till jkpg igen. Vi däckade i 2-3 timmar haha... Sen snackade vi bara o lite sånt, så nu e jag hemma o ska bah ta det lugnt idag :) Jävligt sköönt!
Men hoppas ni hade en bra fredagskväll iaf! Sorry att de inte blir nårra bilder nu men min data går inte att använda för laddaren är typ sönder.. Men hoppas ni klarar er ändå!
Pusss
Maddee, du är helt jävla underbar, glöm aaldrig det, du är mer än guldvärd gumman. Vi klarar ALLT tillsammans, vi ska fixa detta oxå. Älskar dig mest min ängel <3

Kommentarer
Postat av: maddee

Jag älskar dig <3

2012-04-22 @ 22:25:02
URL: http://guldfiiisk.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0