härligaste, roligaste & jobbigaste passet på länge!

Har varit på ett skit skönt pass idag på friskis! Först va det 40 minuter skivstång ungefär, tränade armar, rygg, axlar, ben o mage, va jobbigast i armarna tycker jag eftersom jag inte har så mycket armmuskler... sen va det 35 minuter spinning! Tiden gick verkligen skit fort och det va hur kul som helst! Sån härlig känsla efteråt när man har lite verk i armarna och ben, då känns det verklgien som det har gett något! Men nu kommer ja la inte kunna använda armarna på ett tag.. ;) men de e ju så det ska va ! ;D
Nu har jag duschat och hjälpt mamma att göra ordning i uterummet , va svin smutsigt efter dom som hade varit där o sågat i väggen o satt dit dörr o massa. Så nu ska vi göra tacos o sen blir det nog att bara mysa, blir en liten tjejkväll idag för pappa är i sthlm o jobbar o kommer hem imon!
Måste dock sova tidigt idag eftersom jag ska va i skolan kl 7 imon.. Ska till Göteborg med klassen o de ska fan bli svinkul:D Ska gå på nån jävla mässa först o sen får vi typ 3,5 timmar för att gå på stan själva o sånt. Lär ju bli svin nice eftersom mina schnygga brudar e med ;)
Ne nu ska jag ta o gå ner o hjälpa till lite, pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0