orkar inte me detta

Hej, va ju på vårdcentralen idag, fick va där 2 timmar.. Fyfan va surt de va, när man mår kasst oxå.. Men det va iaf inte halsfluss, dom trodde de va körtelfeber så fick ta blodprov, fast de va de inte heller. Så vettifan vad som e felet. Kan fan knappt inte ens svälja mitt eget saliv.. hate iit! Men fick iaf 2 olika penciliner som ja sak ta 3 gånger per dag. Så får hoppas det hjälper så ja blir frisk snart! Saknar mina babes så in i helvete ju :( Hahaha hur seg är man inte om man somnar i duschen o vaknar av att vattnet sprutar i ansiktet då? bara jag som lyckas med sånt seriöst.. Haha blir väldigt mycket klagande nu på bloggen men vad ska man göra när man mår förjävligt? Inte precis så att man blir glas av det... Men nu ska ja fortsätta prata me en pojk som gör mig på bättre humör;* Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0