spinnig&skivstång

Haaj!
Kom hem från skolan för en liten stund sen. Tog 27:an hem med Madde för vi slutade lite tidigare o duktig som jag e fick jag gå från centrum o hem, men som tur var ringde min lilla älskling som ja pratade med ända tills jag va hemma, sjukt va mycket vi har o prata om när vi inte har träffats på bara några dagar!
Men när ja kom hem va byggarbetarna fortfarande kvar, dom håller på o gör en dörr så vi kan gå inne från huset till uterummet, blir as nice!
Nu har jag iaf bytit om o käkat o lite så o så snart dra ut till bussen o åka in till friskis o träna med mamma! Blir ett dubbelpass dag, både spinning och skivstång, GOOGO!
Hörs senare, pussssss
träningskläderna på o grejjer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0